Dansk skægpleje sælger på otte markeder gennem Zalando: “Selv om vi var tøvende over for, om vi kunne sælge noget, så kører det bare”

Skønhedspleje til mænd er et marked i hastig vækst. Selskabet bag det danske mærke Barberians Copenhagen finder vej til de internationale kunder via store digitale platforme som Zalando.

Ulrik_Peter_Lager_Barberians-1600px.jpg
Ulrik Larsen (tv) og Peter Madsen (th) stiftede i 2015 Copenhagen Care Brands med skønhedspleje til mænd, som sælger godt online på bl.a. Zalando. Foto: PR
Pro selvstændig
Eksklusivt for kunder
03. aug 2020 KL.13:09
Unge mænd gør mere ud af deres udseende end tidligere mandegenerationer. Hår, skæg og hudpleje skal være i orden, og det betyder et boom i salget af skønhedsprodukter til mænd. De store internation...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.