Storbanker uddeler karakterer til de største kunder – kan få betydning for prisen for at være kunde på sigt

Storbanker er begyndt at vurdere deres største kunder ud fra bæredygtighedskriterier. På sigt kan det påvirke prisen for at være kunde, lyder det

JBN_PEDER_BACH_00071.jpg
Peder Bach, chef for Corporate & Institutions i Nordea Danmark begynder at klimarate kunderne for at få overblik over, hvor bæredygtige de er. Foto: Jeppe Bøje Nielsen
Finans
Eksklusivt for kunder
25. okt 2020 KL.21:00
I Nordea, Danske Bank og SEB har man gennemgået sine største kunder for at få et overblik over, hvor bæredygtige de i virkeligheden er. Selvom de tre banker har hver deres tilgang til arbejdet med ...

Læs denne artikel
- og alle andre på borsen.dk

Prøv Børsen i en måned for kun

99 kr.

  • Fuld adgang til borsen.dk
  • E-avisen kl. 21 hver dag
  • Aktiekurser i realtid
  • Børsen Weekend i postkassen hver fredag
  • Følg dine investeringer med porteføljer og overvågninger

Abonnementet forsætter automatisk til 599 kr. om måneden. Der er ingen binding, og du kan til enhver tid opsige til udløb af den forudbetalte periode.